beantwoord

Student ov beeindigen op gestolen kaart

• 11 april 2018
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Mijn ov is laatst gestolen/verloren in de trein. Nou was het net nacht en heb ik in paniek gebeld met de klantenservice, opsporingsbericht is uitgezet en kaart geblokkeerd. Nieuwe kaart aangevraagd en die is net binnen. Alleen nu zit ik met het probleem dat ik geen vervangende kaart heb en dus mijn studentreisproduct niet kan beeindigen op de oude kaart waardoor ik mijn nieuwe kaart niet kan koppelen.
Iemand die mij kan helpen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 11 april 2018, 14:48

Welkom op het Serviceforum, Broodjeham.

Vervelend dat je je Studentenproduct niet aan je nieuwe kaart kan koppelen. Begrijp ik het goed dat je in plaats van een vervangende OV-chipkaart een nieuwe OV-chipkaart hebt aangevraagd? Ik wil je aanraden om even contact op te nemen met de afdeling Studentenreisproduct van Klantenservice OV-chipkaart. Dit kan via Twitter: @SRP_online of telefonisch via 0900-0980 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het Serviceforum, Broodjeham.

Vervelend dat je je Studentenproduct niet aan je nieuwe kaart kan koppelen. Begrijp ik het goed dat je in plaats van een vervangende OV-chipkaart een nieuwe OV-chipkaart hebt aangevraagd? Ik wil je aanraden om even contact op te nemen met de afdeling Studentenreisproduct van Klantenservice OV-chipkaart. Dit kan via Twitter: @SRP_online of telefonisch via 0900-0980 (lokaal tarief).

Reageer