beantwoord

Student ov tijdelijk stopzetten op automaat

• 13 maart 2017
  • 1 reactie
  • 492 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit momenteel voor stage in het buitenland en heb hiervoor bij duo ov vergoeding aangevraagd. Deze is geaccepteerd en gaat in april in. Bij de automaat probeerde ik vorige week dit al stop te zetten, maar de enige optie was: 'student ov definitief stopzetten'. Ik vraag me af of dit ook voor de tijdelijke stopzetting (lijkt me namelijk niet definitief) de goede manier is?

Alvast bedankt!

Lianne
icon

Beste antwoord door Wouter NS 13 maart 2017, 19:12

Hallo Lianne123 en welkom op het forum,

Wat leuk dat je stage loopt in het buitenland. Zover ik heb kunnen vinden is het niet mogelijk om het studentenreisproduct tijdelijk stop te zetten.

Ik raad je aan voor vragen hierover contact op te nemen met DUO via hun site of bel 050 599 77 55 (0031 50 599 77 55 vanuit het buitenland).

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'Abonnementen' om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Lianne123 en welkom op het forum,

Wat leuk dat je stage loopt in het buitenland. Zover ik heb kunnen vinden is het niet mogelijk om het studentenreisproduct tijdelijk stop te zetten.

Ik raad je aan voor vragen hierover contact op te nemen met DUO via hun site of bel 050 599 77 55 (0031 50 599 77 55 vanuit het buitenland).

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'Abonnementen' om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer