beantwoord

Studenten abonnement OV

• 9 juni 2016
  • 1 reactie
  • 404 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
In September begin ik met mijn nieuwe studie, daarom heb ik een studenten reis abonnement aangevraagd. Nu wil ik graag weten of ik deze ook op een weekend-abonnement kan overzetten in plaats van een week-abonnement.
Zo ja, hoe gelden deze tijden dan? Vanaf wanneer mag je terug reizen, vrijdag middag al, of echt pas vanaf zaterdag ochtend?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Tochjo 9 juni 2016, 17:40

Op www.studentenreisproduct.nl vindt u alle informatie over het studentenreisproduct. Op deze pagina vindt u de tijden waarop u bij elk abonnement gratis, met korting of tegen vol tarief reist.

U kunt zelf een keuze maken tussen een week- en een weekendabonnement. Deze keuze is niet definitief: u kunt twee keer per jaar van abonnement wisselen, maar niet in de periode van 1 mei tot 25 augustus en niet 2 keer binnen 2 maanden. Zie deze pagina.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Op www.studentenreisproduct.nl vindt u alle informatie over het studentenreisproduct. Op deze pagina vindt u de tijden waarop u bij elk abonnement gratis, met korting of tegen vol tarief reist.

U kunt zelf een keuze maken tussen een week- en een weekendabonnement. Deze keuze is niet definitief: u kunt twee keer per jaar van abonnement wisselen, maar niet in de periode van 1 mei tot 25 augustus en niet 2 keer binnen 2 maanden. Zie deze pagina.

Reageer