beantwoord

Studenten en Weekendvrij combineren?

• 20 april 2018
  • 4 reacties
  • 298 Bekeken

Reputatie 4
Ik heb studenten week vrij.
Ik wil in de zomervakantie graag weekend of dalvrij hebben.
Kan ik dit combineren met mijn studenten OV?

Wat is de prijs van dalvrij en weekend vrij?
icon

Beste antwoord door Richaaaard 20 april 2018, 16:17

Ja, dit kan je combineren met je studentenreisproduct. Wel is het aan te raden om voor je andere abonnement een andere ov kaart te gebruiken.

Prijs voor een weekend vrij: 33 euro per maand.
Prijs voor een Dal vrij: 102 euro per maand

(bedragen zijn 2e klas hoofdabonnement)
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge
Ja, dit kan je combineren met je studentenreisproduct. Wel is het aan te raden om voor je andere abonnement een andere ov kaart te gebruiken.

Prijs voor een weekend vrij: 33 euro per maand.
Prijs voor een Dal vrij: 102 euro per maand

(bedragen zijn 2e klas hoofdabonnement)
Reputatie 4
Is weekendvrij maandelijks opzegbaar?
Badge +3
Nee, Dal Vrij en Weekend Vrij zijn alleen verkrijgbaar als doorlopend abonnement met een minimale contractduur van een jaar. De afgelopen jaren waren er in de zomermaanden wel acties waarbij deze abonnementen tegen een iets hogere prijs als maandabonnement werden aangeboden, maar er is geen garantie dat dat ook deze zomer weer het geval zal zijn.
Komende zomer zal NS Flex voor iedereen beschikbaar worden. De exacte datum is helaas nog niet bekend. NS Flex kent twee varianten van Weekend Vrij. Weekend Vrij zonder dalkorting en Weekend Vrij met dalkorting. NS Flex is maandelijks aanpasbaar. Kortom, wil je na één maand geen gebruik meer maken van het NS Flex Weekend Vrij dan zet je het abonnement om naar NS Flex Basis. Wellicht is dit interessant voor je, Melvinhage.

Reageer