beantwoord

Studenten ov

• 17 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Ik heb zondag 16-10 mijn studenten ov aangevraagd om te koppelen aan mijn persoonlijke ov. Maar ik zou graag woensdag willen reizen, is dit dan al mogelijk? Want ik moet nog een bevestiging krijgen wanneer die is gekoppeld.
icon

Beste antwoord door Denice NS 17 oktober 2016, 13:16

Hi Kim. Welkom op het Serviceforum.

Wanneer je Studenproduct ingaat en bruikbaar is kan ik je helaas niet vertellen. Je kan hiervoor het beste even contact opnemen met de Klantenservice van het Studentenreisproduct. Contactgegevens kan je hier vinden. Je kan ook via MijnDUO inzien per wanneer je Studentenreisproduct ingaat.
Bekijk origineel

2 reacties

Hi Kim. Welkom op het Serviceforum.

Wanneer je Studenproduct ingaat en bruikbaar is kan ik je helaas niet vertellen. Je kan hiervoor het beste even contact opnemen met de Klantenservice van het Studentenreisproduct. Contactgegevens kan je hier vinden. Je kan ook via MijnDUO inzien per wanneer je Studentenreisproduct ingaat.
Reputatie 6
Badge +1
Dat hangt vooral af van de doorlooptijd bij DUO. Als het studentenreisproduct wordt toegewezen staat het vrijwel direct klaar om bij de kaartautomaat op uw OV-chipkaart geplaatst te worden. Ik zou zeggen: probeer morgen en woensdag een bestelling op te halen bij de kaartjesautomaat.
Iemand ervaring met de doorlooptijd bij DUO?

Reageer