beantwoord

(Studenten)OV-chipkaart verlopen

• 27 juli 2014
  • 2 reacties
  • 6672 Bekeken

Dag dames en heren,

Ik heb mijn ov-chipkaart al bijna 5 jaar blijkbaar, want hij verloopt in oktober van dit jaar. Verder ben ik nu ook nog student met een studenten ov reisproduct op de kaart staan. Ik vraag het nu ruim van te voren, zodat ik later in het jaar niet in de problemen kom met eventueel reizen. Maar is het mogelijk om een nieuwe ov-chipkaart aan te vragen en dan op die nieuwe pas mijn huidige studenten-reisproduct op te laden? Ik heb wel iets gelezen over het 'koppelen' maar ik kom er niet echt uit.

De ov-chipkaart die ik nu heb kreeg ik een aantal jaar geleden automatisch, omdat het toen over ging van zo'n groene kaart naar een chipkaart.

Hoop dat iemand mij kan voorzien van informatie! 😃
icon

Beste antwoord door Loes 27 juli 2014, 19:07

Hoi Kjeld90,

Dit is een vraag voor DUO, niet voor NS, aangezien het om een studenten OV gaat. Wel ben ik even zo vrij geweest even een en ander na te zoeken en op deze site staat exact op wat je moet doen. Ik hoop dat je hiermee geholpen bent, want inderdaad, je kan er beter vroeg bij zijn.

Succes met de aanvraag.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Kjeld90,

Dit is een vraag voor DUO, niet voor NS, aangezien het om een studenten OV gaat. Wel ben ik even zo vrij geweest even een en ander na te zoeken en op deze site staat exact op wat je moet doen. Ik hoop dat je hiermee geholpen bent, want inderdaad, je kan er beter vroeg bij zijn.

Succes met de aanvraag.
Hallo Kjeld90,

Loes geeft hier het juiste antwoord. Voor verdere vragen kun je het beste contact opnemen met de DUO, omdat het studenten OV geen product van de NS is maar van de DUO.

Groet,
Marjan

Reageer