Ik heb op dit moment een OV-chipkaart met een voordeeluren abonnement. En vanwege mijn 18de verjaardag heb ik een studenten-OV aangevraagd. Nu had ik al een aantal keer geprobeerd om dit abonnement op te laden bij een kast op een station maar tevergeefs. Toen ik ben gaan vragen bij een servicepunt, vertelde een ietwat chagrijnige vrouw dat het niet mogelijk was om 2 abonnementen op 1 OV te hebben.
Dit betekend dat ik mijn voordeeluren-abonnement van mijn OV af moet halen, dit kan alleen niet omdat ik mijn abonnement pas iets langer dan een half jaar heb.
De enige oplossing zou dus zijn om een nieuwe OV aan te vragen en mijn studentenabonnement hier aan te koppelen. Nu heb ik alleen al mijn studentenabonnement gekoppeld aan mijn huidige OV. Heeft iemand een oplossing? Ik loop helemaal vast.
Alvast bedankt,
Fabian
Beste antwoord door Leny NS
Beste Fabian123,
Welkom op het forum. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic ‘abonnementen’. Het is wel mogelijk om een studenten reisproduct op een OV-chipkaart te plaatsen waar een Dal Voordeel opstaat. Het klopt wat Marnix schrijft. Dank Marnix. Staat er niks voor je klaar bij de kaartautomaat, dan wil ik je adviseren om te bellen met het bedrijf DUO (050-5997755). Zij gaan hierover.
Met vriendelijke groet,
Leny
Bekijk origineel
Welkom op het forum. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic ‘abonnementen’. Het is wel mogelijk om een studenten reisproduct op een OV-chipkaart te plaatsen waar een Dal Voordeel opstaat. Het klopt wat Marnix schrijft. Dank Marnix. Staat er niks voor je klaar bij de kaartautomaat, dan wil ik je adviseren om te bellen met het bedrijf DUO (050-5997755). Zij gaan hierover.
Met vriendelijke groet,
Leny