beantwoord

Studenten OV ineens van OV af?

Hi,

ik wilde vanmorgen inchecken om naar school te gaan maar kreeg ineens de mededeling dat ik te weinig saldo had.

Dit vind ik persoonlijk een beetje vreemd, aangezien ik vorige week nog een studentenreisproduct had (week vrij) en ik sinds die tijd niks gedaan heb om die er af te halen.

Ik ben vervolgens gaan opladen en toen stond er nog wel een studentenproduct op, maar was dit volgens mij korting.

Echter bij uitchecken heb ik volgens mij gewoon de volle mep betaald.

iemand enig idee hoe dit kan??
icon

Beste antwoord door Jouke NS 6 maart 2019, 13:00

Hallo Kelliehdenise en welkom bij de NS Community.

Ik wil je adviseren hiervoor langs te gaan bij onze servicebalie of contact op te nemen met de klantenservice van DUO. Zij kunnen nagaan of je product nog op je kaart staat en wat, eventueel, de reden is dat je Studentenreisproduct niet meer werkt. Vanuit NS kan ik hier helaas niets over zeggen omdat wij geen uitgever zijn van het Studentenreisproduct.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Heb je gekeken naar de einddatum van het weekvrij product op de kaart. Wellicht dat daar iets mee mis is.
Tamzin schreef:

Heb je gekeken naar de einddatum van het weekvrij product op de kaart. Wellicht dat daar iets mee mis is.

Waar kan ik die vinden?
Reputatie 7
Badge +3
Bij de automaat je reisproducten opvragen. Daar staat een begin- en einddatum bij.
Reputatie 6
Badge
StudentenOV is een.product van DUO. Het beste kun je contact met DUO opnemen.
Hallo Kelliehdenise en welkom bij de NS Community.

Ik wil je adviseren hiervoor langs te gaan bij onze servicebalie of contact op te nemen met de klantenservice van DUO. Zij kunnen nagaan of je product nog op je kaart staat en wat, eventueel, de reden is dat je Studentenreisproduct niet meer werkt. Vanuit NS kan ik hier helaas niets over zeggen omdat wij geen uitgever zijn van het Studentenreisproduct.

Reageer