beantwoord

Studenten-OV met Q-liner

• 31 januari 2017
  • 5 reacties
  • 1314 Bekeken

Bij deze een vraag van een bekende van mij. Is het mogelijk om met je studenten-OV gratis met Q-Liner te reizen? Hij is er niet zeker van aangezien het toch wel een beetje een afwijkende (stads)busdienst is.
icon

Beste antwoord door Tochjo 31 januari 2017, 22:28

Ja, het studentenreisproduct is ook geldig in Qliners.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Ja, het studentenreisproduct is ook geldig in Qliners.
Reputatie 7
Voor zover ik weet wel, maar NS heeft daar weinig mee te maken, misschien dat je de vraag bij DUO of Q liner zelf kunt stellen;)
Voor zover ik weet wel, maar NS heeft daar weinig mee te maken, misschien dat je de vraag bij DUO of Q liner zelf kunt stellen;)

Hij weet nu genoeg, het zal waarschijnlijk dus wel zo zijn dat hij voor niks mee mag en anders weet hij nu waar 'ie het nog verder kan vragen 😉
Reputatie 6
Badge +1
Bij deze een vraag van een bekende van mij. Is het mogelijk om met je studenten-OV gratis met Q-Liner te reizen? Hij is er niet zeker van aangezien het toch wel een beetje een afwijkende (stads)busdienst is.

Ja dat mag, zolang je op reis gaat in vrij reizen periode natuurlijk.
Er is weinig OV waar je studentenreisproduct niet geldig is. Alleen nachtbussen en sommige buurtbussen hebben eigen tarieven, net als de meeste veerverbindingen.
Reputatie 6
Badge
Ik heb het getest, en de studenten-OV is zelfs geldig in de Belbussen van Nijega naar Earnewalden. Iemand die die prachtige, Friese dorpjes toevallig kent? 😛

Reageer