beantwoord

Studenten reisproduct vergeten tijdelijk stop te zetten

• 12 april 2015
  • 8 reacties
  • 378 Bekeken

Ik ben afgelopen vrijdag naar Bali gevlogen voor mijn drie maanden durende minor, maar ik ben vergeten mijn abonnement stop te zetten op de automaat.. Kan ik dit ook via de email met jullie regelen? Anders ontvang ik mijn vergoeding voor deze maanden niet van DUO
icon

Beste antwoord door Pe_pe 12 april 2015, 20:00

Daarvoor moet je toch echt bij DUO zijn en niet bij NS.
Bekijk origineel

8 reacties

Daarvoor moet je toch echt bij DUO zijn en niet bij NS.
Het gaat erom dat het abonnement nog stopgezet moet worden nu, zonder een automaat. Daar kan DUO vrij weinig aan veranderen geloof ik 😉
Dat weet ik niet. Voor NS-abonnementen is er ook de mogelijkheid om de OV-chipkaart waar het abonnement op staat te beƫindigen. Het studentenreisproduct wordt echter uitgegeven door DUO. Daar heeft NS niets mee te maken, behalve dat ze het als vervoerbewijs accepteren.

Misschien is het gemakkelijker om iemand anders met je OV-chipkaart langs een automaat te sturen.
Dat gaat een beetje lastig als je je OV mee hebt genomen in je portemonnee naar Bali, vandaar mijn vraag ook. En aangezien ik het product anders stop had moeten zetten bij een NS automaat, ga ik er vanuit dat ik ook bij de NS met deze vraag moet zijn 😉
Het enige dat de NS hieraan kan doen is volgens mij om een kaartautomaat te verschepen naar Bali, maar iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren. Voor eventuele andere oplossingem zal je vermoedelijk toch echt bij DUO moeten zijn.
Dat gaat een beetje lastig als je je OV mee hebt genomen in je portemonnee naar Bali Een beetje lastig, maar niet onmogelijk.

En aangezien ik het product anders stop had moeten zetten bij een NS automaat,... of welke andere OV-chipkaartautomaat dan ook.
Aduh susah! Dan maar een lekkere nasi en Adriaan! Selamat Datang di Indonesia, di Kuta dan Denpasar.
Badge
Beste MicheleBeekman, welkom op het forum! Het studentenreisproduct is echt een product van DUO. Zij zijn de enige die wijzigingen aan kunnen brengen in jouw abonnement, hier kan ik weinig aan veranderen. Neem contact met DUO op, dan kunnen zij je verder helpen. Succes en veel plezier in Bali!

Reageer