beantwoord

Studenten week gecombineerd met NS weekend vrij

• 10 september 2014
  • 2 reacties
  • 381 Bekeken

Kan ik een studenten week abbonoment combineren met een NS weekend vrij abbonent (zodat ik gewoon altijd kan reizen) op 1 persoonlijke OV chipkaart combineren of moet ik dan meerder ov chipkaarten hebben (kan dat uberhaupt?)?????????????????

En werkt dit weekend vrij abbonoment ook voor de bus?
icon

Beste antwoord door Tochjo 10 september 2014, 20:18

Conductrice Loes heeft aangegeven dat deze combinatie mogelijk is. Weekend Vrij is alleen geldig in de trein.

Overigens is het wel mogelijk meerdere OV-chipkaarten te hebben. Dat kan soms ook niet anders: sommige abonnementen zijn namelijk niet op één OV-chipkaart te combineren, zoals Traject Vrij en Weekend Vrij.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Conductrice Loes heeft aangegeven dat deze combinatie mogelijk is. Weekend Vrij is alleen geldig in de trein.

Overigens is het wel mogelijk meerdere OV-chipkaarten te hebben. Dat kan soms ook niet anders: sommige abonnementen zijn namelijk niet op één OV-chipkaart te combineren, zoals Traject Vrij en Weekend Vrij.
Beste Steffansk1997,
Bedankt voor je vraag en welkom op het NS serviceforum! Je kan een weekendvrij combineren op een OVchipkaart met een studentenreisproduct. Dat levert geen problemen op. Zoals Tochjo al zegt, het weekendvrij abonnement is alleen geldig bij treinvervoerders, niet bij in de bus, tram of metro.
Vriendelijke groet, Robby

Reageer