beantwoord

studentenproduct

• 1 januari 2017
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Ik heb 2 ov kaarten beide persoonlijke en de een verloopt binnenkort namelijk volgende week en de andere is pas nieuw en is mijn studentenproduct mee geactiveerd zoals wordt vereist. Nu heb ik me studentenproduct geactiveerd alleen heb deze week alleen me oude ov bij . is het mogelijk om ook met de oude persoonlijke kaart die nog een week geldig is onder mij studenten ov te reizen ?
icon

Beste antwoord door Minke NS 2 januari 2017, 10:43

Hey artoon, je kunt jouw oude StudentenOV niet meer gebruiken. Het klopt wat Slidestops aangeeft: als je het nieuwe StudentenOV activeert, kun je jouw oude StudentenOV niet meer gebruiken. Om toch gebruik te kunnen maken van het product, kun je een tijdelijk reisrecht aanvragen voor een week.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Volgens mij vervalt de ene als je de andere activeert, zeker weten doe ik het echter niet..
Hey artoon, je kunt jouw oude StudentenOV niet meer gebruiken. Het klopt wat Slidestops aangeeft: als je het nieuwe StudentenOV activeert, kun je jouw oude StudentenOV niet meer gebruiken. Om toch gebruik te kunnen maken van het product, kun je een tijdelijk reisrecht aanvragen voor een week.
Bedankt voor de reacties helaas gaat de tijdelijke ook niet want dan wordt me net nieuwe OV niet meer bruikbaar en dan moet ik weer een nieuwe OV aanvragen maar ik weet genoeg bedankt voor de hulp 🙂

Reageer