beantwoord

Studentenreisproduct 17 jaar 40% korting

• 23 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 175 Bekeken

Hallo allemaal,
Ik ga over een paar weken beginnen aan de universiteit. Ik ben 17 jaar wat betekent dat ik geen recht heb op studentenreisproduct in september, maar mijn vraag luidt: heb ik wel recht op 40% korting?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Tochjo 23 augustus 2019, 13:48

Ik ben 17 jaar wat betekent dat ik geen recht heb op studentenreisproduct in september
Dat is onjuist. Voor studenten in het hoger onderwijs is het studentenreisproduct onderdeel van de studiefinanciering en daar geldt voor hen geen leeftijdsgrens voor.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Nee, alleen als je zelf een kortingskaart afsluit.
Badge +3
Ik ben 17 jaar wat betekent dat ik geen recht heb op studentenreisproduct in september
Dat is onjuist. Voor studenten in het hoger onderwijs is het studentenreisproduct onderdeel van de studiefinanciering en daar geldt voor hen geen leeftijdsgrens voor.
Reputatie 7
Badge +3

Ik ben 17 jaar wat betekent dat ik geen recht heb op studentenreisproduct in septemberDat is onjuist. Voor studenten in het hoger onderwijs is het studentenreisproduct onderdeel van de studiefinanciering en daar geldt voor hen geen leeftijdsgrens voor.

Klopt, vroeger was die leeftijdsgrens van 18 er wel maar nu niet meer.
Reputatie 7
Ik geloof dat aanvragen voor de 1e keer maar per kwartaal kan. Dat zou na september verklaren. Hier weet DUO alles van.

Reageer