beantwoord

Studentenreisproduct en reizen met de intercity direct

• 3 september 2019
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

De aankomende periode moet ik elke dag de intercity direct pakken van Rotterdam Centraal naar Amsterdam Centraal voor mijn studie. Ik ben wel in het bezit van een studentenreisproduct, maar ik ben nu niet zeker of de toeslag voor dat traject ook vergoed wordt.

Kan ik gewoon gratis reizen door de weeks op dit traject, of is het verstandiger om een abonnement aan te schaffen voor het traject met de intercity direct van Rotterdam Centraal - Amsterdam Centraal?

PS: Ik reis elke dag retour in de spitsuren.
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 september 2019, 13:18

U mag met uw studentenreisproduct reizen met Intercity direct, maar u moet nog wel de toeslag betalen. Dan kan voorafgaand aan elke reis via de toeslagzuil op het perron, maar als u dagelijks reist, kunt u beter de Intercity direct Maandtoeslag aanschaffen. Daarmee koopt u de toeslag voor een maand af; u hoeft dan niet meer de toeslagzuil te gebruiken. De Intercity direct Maandtoeslag kost 69 euro en is te koop bij een NS-kaartautomaat en OV Service & Tickets winkel.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U mag met uw studentenreisproduct reizen met Intercity direct, maar u moet nog wel de toeslag betalen. Dan kan voorafgaand aan elke reis via de toeslagzuil op het perron, maar als u dagelijks reist, kunt u beter de Intercity direct Maandtoeslag aanschaffen. Daarmee koopt u de toeslag voor een maand af; u hoeft dan niet meer de toeslagzuil te gebruiken. De Intercity direct Maandtoeslag kost 69 euro en is te koop bij een NS-kaartautomaat en OV Service & Tickets winkel.
Hallo Marijkiieee, welkom op de NS Community.

Ik zie dat Tochjo je vraag heeft beantwoord 🙂. Hopelijk kom je daar verder mee!

Reageer