beantwoord

Studentenreisproduct ophalen

• 8 oktober 2014
  • 5 reacties
  • 1787 Bekeken

Kan ik mijn studentenreisproduct ophalen in de bus?
icon

Beste antwoord door Inge NS 8 oktober 2014, 14:57

Welkom op het forum joeriajax!

Je hoeft je Studentenreisproduct inderdaad maar 1 keer op te halen bij een ophaalpunt of NS Kaartautomaat. Of dit ook in de bus mogelijk is, durf ik niet te zeggen. Via deze adresvinder vind je in ieder geval het dichtstbijzijnde ophaalpunt bij jou in de buurt.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

5 reacties

Ik denk het niet, maar voor de zekerheid kun je even informeren bij het busbedrijf waarmee je wilt gaan reizen of bij DUO. Het Studentenreisproduct is namelijk geen product van NS.
maar voor de bus moet je toch ook je ov-kaart met je studentenreisproduct verbinden?
Dus voor de bus
En de trein
?
Nee, je hoeft maar een keer je Studentenreisproduct op te halen. Niet voor de trein en bus apart. Voor meer vragen over je Studentenreisproduct kun je terecht op de website van DUO.
Welkom op het forum joeriajax!

Je hoeft je Studentenreisproduct inderdaad maar 1 keer op te halen bij een ophaalpunt of NS Kaartautomaat. Of dit ook in de bus mogelijk is, durf ik niet te zeggen. Via deze adresvinder vind je in ieder geval het dichtstbijzijnde ophaalpunt bij jou in de buurt.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
maar voor de bus moet je toch ook je ov-kaart met je studentenreisproduct verbinden?
Dus voor de bus
En de trein
?

zoals ik weet wordt de studenten abonnement aan alle openbaarvervoer gekoppeld,

Reageer