Studentenreisproduct: weekend ipv week

• 2 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 1631 Bekeken

Ik heb een probleem en hoop dat ik hier hulp kan krijgen.

ik heb vorige week mijn studentenreisproduct opgehaald bij één van de automaten. Deze gaf aan dat ik week vrij erop had gezet, tot zover dus alles in orde. De ingangsdatum dat ik er gebruik van kan maken was gister (1 october). Nu wou ik dus vandaag met de trein en de incheckpaal gaf aan dat ik weekend vrij had, dit klopt dus niet. hoe kan ik dit veranderen? Ik was al op zoek gegaan bij "mijn ns". Nu komt het grote probleem: De site gaf aan dat ik helemaal geen producten op mijn kaart heb staan. Is er iemand die mij kan vertellen wat ik misschien verkeerd heb gedaan?

Met vriendelijke groet,

Daniël Metselaar

2 reacties

Ik heb een probleem en hoop dat ik hier hulp kan krijgen.

ik heb vorige week mijn studentenreisproduct opgehaald bij één van de automaten. Deze gaf aan dat ik week vrij erop had gezet, tot zover dus alles in orde. De ingangsdatum dat ik er gebruik van kan maken was gister (1 october). Nu wou ik dus vandaag met de trein en de incheckpaal gaf aan dat ik weekend vrij had, dit klopt dus niet. hoe kan ik dit veranderen? Ik was al op zoek gegaan bij "mijn ns". Nu komt het grote probleem: De site gaf aan dat ik helemaal geen producten op mijn kaart heb staan. Is er iemand die mij kan vertellen wat ik misschien verkeerd heb gedaan?

Met vriendelijke groet,

Daniël Metselaar

Hoi Daniël,

Vervelend dat je studenten OV niet klopt. Het vervelende is, dat dit abonnement niet van NS is, maar van DUO en daar kan je denk ik terecht met je probleem. Ik zou contact dus opnemen met DUO en ik hoop dat zij het snel voor je kunnen herstellen. NS kan in deze helaas niets voor je betekenen.
Welkom op het Serviceforum, Daniël. Inderdaad een vervelend probleem. Zoals Loes al aangeeft, kan ik inderdaad niets wijzigen van het Studentenreisproduct. Ik raad je aan om deze pagina te bezoeken om via de keuzes het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Dit topic verplaats ik naar 'Overige producten', ook pas ik je titel iets aan zodat duidelijk is het topic over gaat.

Reageer