beantwoord

Taject vrij maandabonnement

• 6 maart 2017
  • 4 reacties
  • 149 Bekeken

Hallo. Ik kom uit België en moet hier 2 maanden stage lopen. Ik wil een maandabonnement maken van almelo tot hengelo. Ik zie dat ik 101 euro per maand moet betalen. Maar het staat niet zo duidelijk of het voor de retour is (hengelo-almelo) of of het enkele reis is. Kan iemand me helpen?
icon

Beste antwoord door mrfreeze 6 maart 2017, 14:58

Met een Traject Vrij abonnement kunt u onbeperkt zowel heen- als terugreizen op het specifieke traject, zelfs meerdere keren op een dag als u zou willen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Met een Traject Vrij abonnement kunt u onbeperkt zowel heen- als terugreizen op het specifieke traject, zelfs meerdere keren op een dag als u zou willen.
Zoals mrfreeze al zei, je kunt onbeperkt heen en weer reizen zo veel als u wil zolang uw abonnement loopt. Je kunt ook op de plekken er tussen uitstappen. Bijv.

Lijn: Den Bosch - Vught - Boxtel - Oisterwijk - Tilburg
Ik kan dan ook op Boxtel in/uitchecken als ik traject vrij heb voor Den Bosch - Tilburg :D

Hoop dat dit je helpt
Stan
Reputatie 6
Badge +1
Alvast wat tips: als je alleen een Belgische bankrekening hebt, regel dan zsm een persoonlijke OV chipkaart. Die ga je nodig hebben. Vervolgens kun je Traject Vrij Maand aanschaffen via de telefonische klantenservice. Het duurt daarna een aantal dagen voor je het abonnement ook echt hebt!! Heb je een Nederlandse bankrekening of ken je iemand die voor je wil betalen, dan is dat gemakkelijker en sneller (dan kan alles online en direct).
Dank je voor jullie antwoorden ! Ik ga zien of ik het online kan doen dan. Fijne avond !

Reageer