beantwoord

Tariefverhoging van 16,5%

• 29 september 2017
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

Mijn maandtarief gaat van €85,- naar €99,- per maand. Dat is wederom een forse stijging van 16,5%. Met de invoer van de OV chipkaart ging het abonnementsgeld van 10 termijnen naar 12 termijnen. (Verhoging van €160,-/jaar destijds.) Nu dus alweer een verhoging van €168,-/jaar. Ik vind dit echt buiten proportioneel hoog!
icon

Beste antwoord door Miriam NS 29 september 2017, 19:44

Hallo Bas Kielen, welkom op ons Serviceforum.

Doorgaans worden de tarieven ieder jaar iets verhoogt rekeninghoudend met de verwachte inflatie. Begin dit jaar is dit voor Traject Vrij, Altijd Vrij, Trein Vrij, het Voordeelurenabonement en het Grensabonnement gemiddeld 0,49%. Ik vind de verhoging die jij noemt dan ook erg veel. Zoals Waldo aangeeft kunnen we je iets specifieker informeren als we weten om welk abonnement en/of traject het gaat. Als je ons deze informatie nog kunt sturen gaan we even voor je op onderzoek uit!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Zou u uw vraag wat specifieker willen maken? Om welk abonnement voor welk traject gaat dit?
Hallo Bas Kielen, welkom op ons Serviceforum.

Doorgaans worden de tarieven ieder jaar iets verhoogt rekeninghoudend met de verwachte inflatie. Begin dit jaar is dit voor Traject Vrij, Altijd Vrij, Trein Vrij, het Voordeelurenabonement en het Grensabonnement gemiddeld 0,49%. Ik vind de verhoging die jij noemt dan ook erg veel. Zoals Waldo aangeeft kunnen we je iets specifieker informeren als we weten om welk abonnement en/of traject het gaat. Als je ons deze informatie nog kunt sturen gaan we even voor je op onderzoek uit!

Reageer