beantwoord

Tariefwijziging

• 1 januari 2018
  • 3 reacties
  • 188 Bekeken

Reputatie 2
Tijdens het internetten las toevallig vandaag op de site van de NOS dat in 2018 de prijzen van de treinreizen en abonnementen stijgen. Nu zie ik inderdaad dat Dal Vrij 3 euro duurder is geworden, 102 euro in plaats van 99 euro.

NS heeft mij niet op de hoogte gesteld van deze verandering. Voert NS deze wijziging stilzwijgend door zonder de klanten hierover per brief in te lichten? Lijkt mij persoonlijk niet de juiste gang van zaken te meer omdat Dal Vrij de afgelopen jaren niet in prijs verhoogd is.
Helemaal vreemd is dat de prijs van de 1e klas wel gelijk is gebleven 129 euro om 129 euro.
icon

Beste antwoord door Raymond123 1 januari 2018, 23:09

Je zult bericht ontvangen, op het moment jouw jaarlijkse verlenging ingaat. Dit is voorafgaand aan de maand waarin je het destijds hebt afgesloten. Het zal dus niet stilzwijgend zijn. Overigens heb je maandelijks de mogelijkheid op te zeggen.

Juist omdat het Dalvrij de afgelopen jaren niet verhoogd is, vindt er (nu) een verhoging plaats. Eerste klasgebruik wil NS stimuleren, vandaar dat dit nu niet verhoogd wordt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge
Je zult bericht ontvangen, op het moment jouw jaarlijkse verlenging ingaat. Dit is voorafgaand aan de maand waarin je het destijds hebt afgesloten. Het zal dus niet stilzwijgend zijn. Overigens heb je maandelijks de mogelijkheid op te zeggen.

Juist omdat het Dalvrij de afgelopen jaren niet verhoogd is, vindt er (nu) een verhoging plaats. Eerste klasgebruik wil NS stimuleren, vandaar dat dit nu niet verhoogd wordt.
De tariefwijzigingen heeft de NS al toch eerder aangekondigd. Het is slechts 1,2,3 treuro duurder en met slechts een verhoging van 1,22% valt wel reuze mee hoor! Zie ook op http://bit.ly/2iDlsha
Reputatie 7
Badge +4
U betaalt de oude prijs tot de verlenging na een jaar. Men stelt u van te voren op de hoogte. Nu is dat niet zo, omdat voor u op dit moment nog geen verhoging geldt.

Reageer