Tarieven 2018

• 27 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 589 Bekeken

Zojuist heb ik door gekregen dat de NS tarieven 2018 voor de consumenten bekend zijn. Surf op: https://www.ns.nl/klantenservice/betalen/tarieven-consumenten.html

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er vloeit geen bloed uit, maar opvallend dat er een prijsverschil is tussen een AltijdVrij abonnement tweede klas en een eersteklas bijabonnement voor 65 plus. Het is één euro, dus het kan een afrondingskwestie zijn. De aangekondigde prijsveranderingen voor 65 plus zijn nog niet verwerkt.
Ik vind het alleen jammer dat het Altijd Voordeel abonnement met paar euro is gestegen. Terwijl de NS wel mee stimuleert om zoveel mogelijk in de daluren te gaan reizen, maar als dat niet anders kan dan maar in de spits. Nu betaal je als jaar abonnement € 20 per maand, straks € 22 per maand. Het maandabonnement kost nu € 25, maar straks € 27. Traject Vrij is ook een beetje omhoog gegaan. Mijn neefje moet 3x per week tussen Amsterdam en Hilversum Sportpark reizen, en daarnaast reist hij 2x per maand van Amsterdam naar Leiden.
Hallo Stoptrein Sauwerd, welkom op ons Serviceforum.

Bedankt voor het delen van de link. Ik begrijp dat je de stijging van €2,00 per maand jammer vindt. De prijzen gaan eigenlijk altijd wel iets omhoog in verband met de verwachte inflatie. In dit geval speelt ook de vergoeding aan ProRail een rol. Voor het Weekend Vrij, Dal vrij en Altijd voordeel is deze verhoging iets hoger dan het Traject Vrij. De wijziging in de prijs van het Traject Vrij komt alleen door de inflatie en zal dan ook lager uitvallen dan de eerder genoemde.

Reageer