te veel betalen

• 15 September 2021
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Hallo, ik heb een service van 31 euro opgeschort, waarom krijg je weer 31 euro, waarom zou ik betalen voor een service die ik veel geld heb opgeschort

3 reacties

Er is ook een vlucht die ik ben vergeten uit te loggen, maar ik bleef op het station, maar je hebt me het geld afgesneden waarom?

Reputatie 7
Badge +4

Communicatie vindt hier plaats in het Nederlands of Engels en in Latijns schrift.. Of u veel geld heeft betaald, zoals u in uw aanhef stelt, laten we maar in het midden.

Het is hier een forum waar reizigers elkaar helpen, maar we kunnen niet bij de administratie. U moet dus contact opnemen met Klantenservice. Betalingen zijn  niet op te schorten, ook als u een abonnement heeft afgesloten dat u verkeerd gebruikt, en/of fouten maakt bij de in- of uitcheck. U heeft er dan kennelijk ook gebruik van gemaakt.

Waarschijnlijk moet u betalen voor een abonnement dat u heeft afgesloten, of voor fouten bij de in- of uitcheck. Klantenservice kan u dat vertellen, het is ook te zien op MijnNS.Wij kunnen hier niets voor u doen.

Reputatie 6
Badge +1

Ach, zal wel de wondere wereld van google-translate zijn.

E is overigens een ander forum voor welwillende treinreizigers, dat uitmuntend gebruik maakt van dat translate en zo publiek van overal verderhelpt.

Reageer