beantwoord

Technisch probleem bij NSX validatie

  • 4 April 2022
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik wil een OV-fiets abonnement kopen maar de betaling lukt niet. Als ik de bank aanklik, wordt ik niet doorverwezen maar krijg ik deze foutmelding: Technisch probleem bij NSX validatie. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? NS klantenservice is niet bereikbaar per chat of telefoon. 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 5 April 2022, 11:56

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen ikje en welkom bij de NS Community!

Het spijt me om te lezen dat je deze foutmelding krijgt. We hebben momenteel geen storing gaande in deze bestelsystemen, dus ik durf niet te zeggen wat er precies aan de hand is. Heb je ook al geprobeerd om het via een andere browser te proberen, of cookies te verwijderen? Heb je toevallig een firewall actief op de PC?

Mocht het alsnog niet lukken dan zal contact met onze Klantenservice toch nodig zijn. Deze zijn wel beschikbaar, maar het is momenteel ontzettend druk in verband met de storing van afgelopen zondag.

Reageer