Ik probeer mijn Flex Dal Voordeel te wijzigen in Flex Dal Vrij.
(Pas) als ik aan het eind van het proces gekomen ben, in de pagina Gegevens controleren na het indrukken van de toets ‘Wijzigen en betalen’ komt de melding “ Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer ”.
Dit is nu al een paar dagen zo.
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi rstek,
Als er al dagen een algemene storing zou zijn, zouden we hier wel meer meldingen voorbij hebben moeten zien komen denk ik. De site van NS is nogal euh bijzonder geprogrammeerd. Het wil nog wel eens helpen het in een zgn. incognito/inprivate-venster te proberen. Meestal kun je zo'n venster openen met Ctrl+Shift+N. Er zitten dan geen eerdere cookies en cache in de weg. Kun je dat 's proberen? Mocht het toch niet lukken, kun je ook altijd contact opnemen met de klanteNService. Zij kunnen de wijziging ook voor je doorvoeren.
Als er al dagen een algemene storing zou zijn, zouden we hier wel meer meldingen voorbij hebben moeten zien komen denk ik. De site van NS is nogal euh bijzonder geprogrammeerd. Het wil nog wel eens helpen het in een zgn. incognito/inprivate-venster te proberen. Meestal kun je zo'n venster openen met Ctrl+Shift+N. Er zitten dan geen eerdere cookies en cache in de weg. Kun je dat 's proberen? Mocht het toch niet lukken, kun je ook altijd contact opnemen met de klanteNService. Zij kunnen de wijziging ook voor je doorvoeren.
Mijn welke browser is dat @mrfreeze ? Ik neem aan een Windowsbrowser als eenvoudig Mac-fanaat.
Chrome, Firefox, Edge, Brave, Opera… maar in Safari hetzelfde: Shift ⇧ + Command ⌘ + N of vanuit het menu (rechtsboven meen ik)… Archief → Nieuw privévenster.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.