Tegemoetkoming 2.0

• 9 november 2017
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Op 01 -11 heb ik een abo besteld, traject vrij maand abo. Abo is afgeschreven maar heb het de abo niet ontvangen. ( bestelling stond niet klaar ) ik heb zaterdag doordat het abo niet was klaargezet mijn ritprijs van 3.10 moet betalen. Zondag stond bestelling ook niet klaar. Weer ritprijs van 3.10 betaald. Direct gebeld met klantenservice, kreeg te horen dat ik zelf de overboeking had terug geboekt (??!) Dit heb ik niet gedaan. Medewerkster gaf aan dat het bedrag van abo dan maandag terug gestort zou worden op mijn rekening. Maandag bij inchecken moet ik 20 euro opwaarderen omdat ik anders niet kan inchecken. wederom ritprijs van 3.10 , het betaalde abo was nog niet terug geboekt. op mijn rekening. Maandag weer klantenservice gebeld. Moet nu 3 weken wachten tot mijn betaalde maar niet ontvangen abo terug gestort wordt op mijn rekening. Inmiddels nogmaal 95 euro betaald voor een nieuw abo. Deze is ( gelukkig ) welgeleverd. Ik heb nu bij elkaar 26,20 extra kosten moeten maken bovenop het betaalde abo. Graag zie ik een oplossing tegemoet voor de gemaakte extra kosten en ongemak.

1 reactie

Reacties zijn geplaats in Manon haar andere topic :)

Reageer