beantwoord

Tegemoetkoming

  • 9 november 2017
  • 7 reacties
  • 171 Bekeken

Afschrijving produkt gelukt, geen profijt ontvangen
icon

Beste antwoord door Denice NS 22 november 2017, 09:37

Ik heb van Manon tot op heden geen bericht ontvangen.

Voor de mee-lezers:
Mocht je nou een product hebben gekocht, hebben betaald maar niet hebben kunnen activeren en hierdoor extra kosten moeten maken met reizen, kan je het beste even contact met ons opnemen via Twitter, Facebook of Live Chat. Via deze kanalen kunnen we je probleem het snelste oplossen en je eventueel van restitutie voorzien.
Bekijk origineel

7 reacties

Misschien kun je je vraag toelichten.
Hi Manon! Welkom op het Serviceforum!

Bedoel je dat je een abonnement hebt besteld en hebt betaald maar deze niet op je OV-chipkaart hebt kunnen activeren? Mocht dat inderdaad het geval zijn en je hebt hierdoor extra kosten gemaakt dan kan je deze bij ons terugvragen. Dit gaat het snelste door een bericht te sturen via Twitter, Facebook of Live Chat. Indien er iets anders aan de hand is zou je je verhaal dan willen toelichten?
@Denise
https://forum.ns.nl/abonnementen-2/tegemoetkoming-2-0-41634

Op 01 -11 heb ik een abo besteld, traject vrij maand abo. Abo is afgeschreven maar heb het de abo niet ontvangen. ( bestelling stond niet klaar ) ik heb zaterdag doordat het abo niet was klaargezet mijn ritprijs van 3.10 moet betalen. Zondag stond bestelling ook niet klaar. Weer ritprijs van 3.10 betaald. Direct gebeld met klantenservice, kreeg te horen dat ik zelf de overboeking had terug geboekt (??!) Dit heb ik niet gedaan. Medewerkster gaf aan dat het bedrag van abo dan maandag terug gestort zou worden op mijn rekening. Maandag bij inchecken moet ik 20 euro opwaarderen omdat ik anders niet kan inchecken. wederom ritprijs van 3.10 , het betaalde abo was nog niet terug geboekt. op mijn rekening. Maandag weer klantenservice gebeld. Moet nu 3 weken wachten tot mijn betaalde maar niet ontvangen abo terug gestort wordt op mijn rekening. Inmiddels nogmaal 95 euro betaald voor een nieuw abo. Deze is ( gelukkig ) welgeleverd. Ik heb nu bij elkaar 26,20 extra kosten moeten maken bovenop het betaalde abo. Graag zie ik een oplossing tegemoet voor de gemaakte extra kosten en ongemak.
Dit klopt idd. Ik begrijp Dat dit dan via bovengenoemde 'afdelingen' gaat.
Ik zag je nieuwe topic voorbij komen 🙂

Met betrekking tot het aanvragen van restitutie gaat dit via Twitter, Facebook of Live Chat het snelste. Je mag mij eventueel ook een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en, indien je losse kaartje hebt gekocht, de ticketnummers. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. De afhandeling via het Serviceforum kan langer duren omdat ik niet elke dag actief ben op het forum.
Ik heb geen privébericht van je ontvangen, Manon. Is het aanvragen van restitutie inmiddels al gelukt?
Ik heb van Manon tot op heden geen bericht ontvangen.

Voor de mee-lezers:
Mocht je nou een product hebben gekocht, hebben betaald maar niet hebben kunnen activeren en hierdoor extra kosten moeten maken met reizen, kan je het beste even contact met ons opnemen via Twitter, Facebook of Live Chat. Via deze kanalen kunnen we je probleem het snelste oplossen en je eventueel van restitutie voorzien.

Reageer