Skip to main content
Antwoord

tel opgezegd abonnement

  • April 11, 2023
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Goedemorgen, 

kreeg net een mail dat me factuur afgeschreven word. 
Ik had mijn flexdal abbonement vorige maand tel al afgezegd. 
bijdeze zou ik mijn dal abonnement weer opnieuw willen afzeggen

Beste antwoord door Aurora NS

Hoi Mar-co, en welkom op de NS Community.

Gek dat je alsnog een factuur krijgt. Heb je een bevestiging gehad dat het abonnement is opgezegd? Dan zou ik zeker nog eens contact opnemen met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken.

4 reacties

Aurora NS
Moderator
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • April 11, 2023

Hoi Mar-co, en welkom op de NS Community.

Gek dat je alsnog een factuur krijgt. Heb je een bevestiging gehad dat het abonnement is opgezegd? Dan zou ik zeker nog eens contact opnemen met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • April 11, 2023

Misschien is de opzegging niet opgehaald bij een automaat. Als dat het geval is loopt het abonnment gewoon door. 


Aurora NS
Moderator
  • Oud moderator
  • April 11, 2023

Niet bij een NS Flex abonnement. Uit voorzorg wordt het contract teruggezet naar NS Flex Basis, ook bij een volledige beëindiging. Abonnementskosten moeten dan dus helemaal niet meer in rekening gebracht worden.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • April 11, 2023

Heb je de factuur al geraadpleegd? Gaat het om abonnementskosten of over reiskosten en evt. ovfietshuur, stallingskosten?