beantwoord

tel opgezegd abonnement

  • 11 April 2023
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Goedemorgen, 

kreeg net een mail dat me factuur afgeschreven word. 
Ik had mijn flexdal abbonement vorige maand tel al afgezegd. 
bijdeze zou ik mijn dal abonnement weer opnieuw willen afzeggen

icon

Beste antwoord door Aurora NS 11 April 2023, 12:33

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Mar-co, en welkom op de NS Community.

Gek dat je alsnog een factuur krijgt. Heb je een bevestiging gehad dat het abonnement is opgezegd? Dan zou ik zeker nog eens contact opnemen met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken.

Reputatie 7
Badge +3

Misschien is de opzegging niet opgehaald bij een automaat. Als dat het geval is loopt het abonnment gewoon door. 

Niet bij een NS Flex abonnement. Uit voorzorg wordt het contract teruggezet naar NS Flex Basis, ook bij een volledige beëindiging. Abonnementskosten moeten dan dus helemaal niet meer in rekening gebracht worden.

Reputatie 7
Badge +3

Heb je de factuur al geraadpleegd? Gaat het om abonnementskosten of over reiskosten en evt. ovfietshuur, stallingskosten?

Reageer