beantwoord

terug gave OV fiets NIET gerigistreerd

• 9 November 2014
  • 4 reacties
  • 213 Bekeken

Vorige week zondag heb ik een ov fiets gehuurd op rotterdam centraal en deze nog dezelfde dag terug gebracht. Echter er moet iets mis zijn gegaan met het scannen van de fiets. Ik krijg namelijk berichten van jullie dat ik mijn ov fiets nog in gebruik zou hebben (wat dus niet zo is). Een telefoonnummer waarop ik jullie kan bereiken kan ik niet vinden en op mijn verstuurde emails heb ik nog geen reactie ontvangen. Ik hoop op spoedig bericht.
icon

Beste antwoord door Brian NS 10 November 2014, 11:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt beter uw kaartcode even weghalen, het is wat privacygevoelig. OVfiets is ongelooflijk slecht bereikbaar en het verbetert ook niet, het is niet duidelijk wat er aan de hand is. De Klantenservice - 030 751 51 55 - kan wat doen en mogelijk pakt een moderator het hier morgen op.
Het kaartnummer kunt u beter weer verwijderen uit dit openbare bericht, met het oog op misbruik.

Het is bij OV-fiets een grote administratieve puinbak. Ze hebben geen telefonische klantenservice en e-mails beantwoorden ze pas na weken, meestal pas nadat ze de rekening al met een paar honderd euro hebben verhoogd. Zie diverse andere meldingen op dit forum. De moderators hier gaan niet over OV-fiets, maar kunnen hen wel bereiken. Bij gebrek aan een reactie, kunt u ook hun storingsdienst bestoken via 030-2400918.
bedankt voor jullie reacties en de tip van het verwijderen van het kaartnummer. ik ga ze bellen!
Beste celindevandenhoven,

Welkom op het NS serviceforum. Ik zou graag even uitzoeken wat er aan de hand is. Zou je een privebericht kunnen sturen met je gegevens?

Reageer