beantwoord

terug gaven geld

• 9 april 2017
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

hallo

ik heb een bestelling laten anuleren (******) als het goed is wordt het bedrag van 39 euro binnen 10 dagen terug gestort ? ik heb het 31 maart besteld..wanneer kan ik de 39 euro op mijn rekening zien verschijnen ? groet
icon

Beste antwoord door Miriam NS 9 april 2017, 16:24

Hallo zonnestraaltje, welkom op ons Serviceforum.
Ik begrijp dat je je geld graag zo spoedig mogelijk terug wenst te hebben. In dit geval duurt dit ongeveer zo'n 10 werkdagen. Ik verwacht dat je uiterlijk eind volgende week het geld zal ontvangen. Mocht dit niet zo zijn dan wil ik je adviseren even contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of via onze Live chat.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo zonnestraaltje, welkom op ons Serviceforum.
Ik begrijp dat je je geld graag zo spoedig mogelijk terug wenst te hebben. In dit geval duurt dit ongeveer zo'n 10 werkdagen. Ik verwacht dat je uiterlijk eind volgende week het geld zal ontvangen. Mocht dit niet zo zijn dan wil ik je adviseren even contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of via onze Live chat.

Reageer