beantwoord

terugbetalen NS

• 23 november 2020
  • 5 reacties
  • 293 Bekeken

Goede dag Medewerker van NS,

Ik kreeg een factuur doordat ik met reizen op rekening reis, maar doordat er niet genoeg geld op mijn rekening stond werd dit geld terug geboekt.

Nu ik wel genoeg geld op mijn rekening heb vroeg ik mij af hoe ik jullie terug betalen kan.

Ik hoor het graag!

Marieke

icon

Beste antwoord door Pingpong 23 november 2020, 08:54

Hi Vareo

Bij sommige banken werkt het zo dat ze eerst het bedrag incasseren en vervolgens pas gaan kijken of er wel voldoende saldo was. Als er dan geen voldoende saldo was, wordt het bedrag teruggehaald en weer op de rekening gestort. (storno).

Marieke zal wel vrij snel een betalingsherinnering ontvangen. Deze moet ze dan op de aangegeven wijze voldoen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

U kreeg geld terug op uw rekening en wil dat geld weer aan NS betalen?

Hi Vareo

Bij sommige banken werkt het zo dat ze eerst het bedrag incasseren en vervolgens pas gaan kijken of er wel voldoende saldo was. Als er dan geen voldoende saldo was, wordt het bedrag teruggehaald en weer op de rekening gestort. (storno).

Marieke zal wel vrij snel een betalingsherinnering ontvangen. Deze moet ze dan op de aangegeven wijze voldoen.

Hi Pingpong!

Hartelijk dank voor uw reactie, ik zal wachten tot een herinnering!

Marieke

• Op 17-10-2020 s’morgens ben ik speciaal naar Hengelo gereisd om mijn NS OV Kaart **** op te zeggen wat betreft de 7 keuze dagen. De betreffende NS dame vertelde me dat ik per 1 maand kon opzeggen en dan de andere 11 maanden plus saldo kon terugkrijgen.
  • Op 6-11-2020 16.30 heb ik gebeld met meneer Boekholt over deze kwestie. Hij vertelde mij dat ik in totaal 79,86 op mijn RABO rek: ****  binnenkort kon tegemoed zien. Geen storting
  • Op 19-12-2020  17.00 weer telefonisch contact nu met Lisa over deze questie. Vandaag nog steeds niks gezien op mijn rekening. Inmiddels heb ik zoveel kosten gemaakt /reiskosten en telefoonkosten dat ik zwaar teleurgesteld ben in mijn NS.

Goedemiddag Leidsegripper en welkom bij de NS community.

Ik vind het vervelend om te lezen dat je zoveel problemen ervaart met de beëindiging van je abonnement, maar de Community is geen postkanaal van de NS Klantennservice. Het is in eerste instantie een platform voor reizigers om elkaar te helpen. Ik heb meerdere gegevens dan ook verwijderd, om misbruik door kwaadwillenden te voorkomen.

Voor het probleem zelf kun je contact op nemen met onze Klantenservice. Dat hoeft niet per se telefonisch, deze is ook bereikbaar via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS'). Dan maak je in ieder geval geen telefoonkosten.

Reageer