beantwoord

Terugbetaling na opzegging abonnement

• 15 October 2014
  • 4 reacties
  • 258 Bekeken

Ik heb 26 september 2014 mijn voordeeluren abonnement bij de kaartautomaat opgezegd. Ik heb een factuur van NS van die datum ontvangen dat €45 aan mij verschuldigd is. Wanneer mag ik deze betaling verwachten?
icon

Beste antwoord door Ramon NS 15 October 2014, 19:44

Goed dat je ons forum hebt gevonden om je vraag te stellen Rodgers. Je zal het bedrag uiterlijk binnen vier weken op je rekening hebben staan. In jouw geval dus 26 oktober. Groet Ramon
Bekijk origineel

4 reacties

Goed dat je ons forum hebt gevonden om je vraag te stellen Rodgers. Je zal het bedrag uiterlijk binnen vier weken op je rekening hebben staan. In jouw geval dus 26 oktober. Groet Ramon
Ik heb 26 september 2014 mijn voordeeluren abonnement bij de kaartautomaat opgezegd. Ik heb een factuur van NS van die datum ontvangen dat €45 aan mij verschuldigd is. Wanneer mag ik deze betaling verwachten?

realiseer je dat NS wettelijk verplicht is binnen 14 kalenderdagen terug te betalen. Dit doen ze bewust miet. Ook al is diyt enige tijd geleden. Zou je hiervan melding willen maken bij de ACM.www.acm.nl. NS licht klanten bewust verkeerd voor en denkyt boven de wet te staan. Dit kan alleen gestopt worden door dit actief te melden bij de ACM
Hoi Natasja. Je reageert op een bericht uit 2014. Is jouw ervaring gebaseerd op een eigen ervaring? Voel je vrij om hierover een eigen topic te maken, dan zal ik in dat topic ook een reactie plaatsen. Dat werkt wat handiger dan reacties op (zeer) oude topics.

Dank je wel vast.
ja, dat is gebasserd op een eigen ervaring. Jullie hebben nog 39 euro vam mij in gijzeling en ik wil dat iedreen die dit ook ervaren heeft dit actief meldt bij de acm. Ik zal ook zeker een topic openen. Ik vraag me ook af waarom botweg wordt geweigerd een spoedbetaling te doen. Ik kan met dank aan de NS komende weken geen boodschappen doen. Ik zou vandaag het gel terug krijgen zei men mij toe en nu zegt men ineens dat het nog tot 1 juli kan duren en ik begrijp uit allerlei berichten dat de NS ook dat vaak niet waarmaakt dan. Kan ik bij de NS gratis komen eten op CS Rotterdam? NS pikt bewust mijn geld af en heeft zegt men geen enkele mogelijkheid om gedane beloftes waar te maken want de financiele afdeling reageert nergens op sowieso) zegt men door de telefoon)

Reageer