beantwoord

Terugboeking onterecht, en nu?

• 3 januari 2017
  • 4 reacties
  • 554 Bekeken

Beste NS,

Vandaag werd er een flink geldbedrag van mijn rekening afgeschreven. Omdat ik mijn nieuwe abonnement via Ideal had betaald, vermoedde ik dat het om een foutieve incasso ging en ik heb het geld teruggeboekt. Na uitleg over het abonnement via een bekende, bleek dit bedrag van mijn traject-vrij abonnement te zijn. Ik kan de terugboeking niet ongedaan maken bij mijn bank. Wat nu? Ik verwacht dat ik een nieuwe factuur krijg, maar dacht, vraag het toch even na!
icon

Beste antwoord door Slidestops 3 januari 2017, 20:25

Als een incasso mislukt, krijg je een accept-mail. Hierin staan de gegevens hoe je alsnog kunt betalen 😉
Bekijk origineel

4 reacties

U kunt misschien beter even bellen met de NS. Chatten, twitter en facebook zijn ook opties. http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Dankjewel voor je tip. Ze waren na 15 minuten nog niet telefonisch bereikbaar en de chat was ook niet beschikbaar, dus dacht ik doe het hier.
Reputatie 7
Als een incasso mislukt, krijg je een accept-mail. Hierin staan de gegevens hoe je alsnog kunt betalen 😉
Hallo Marco_ en welkom op het Serviceforum.
Ik zie dat de andere forumleden je al hebben geholpen. Jammer dat je onze klantenservice via de andere kanalen niet goed kon bereiken. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we dat graag.

Reageer