beantwoord

Terugkoppeling over klacht

• 7 september 2020
  • 9 reacties
  • 249 Bekeken

Ik heb een klacht ingediend bij NS per chat en per facebook met alle documenten van de chat.   Men zal de klacht behandelen maar laat mij tot twee keer toe weten dat ik geen terugkoppeling krijg van NS over de klacht.  Ben ik nou veeleisend of hoe zit het?

icon

Beste antwoord door Rizana NS 7 september 2020, 12:22

Klachten worden door de Klantenservice doorgezet naar een andere afdeling die de klachten behandeld. 
Hoe dat er verder uit ziet, dat durf ik niet te zeggen. Wel weet ik dat er intern iemand naar kijkt/het verder in behandeling neemt. 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het kan acht weken duren, los van de zinvolheid van de klacht.

Reputatie 7
Badge +3

Nee, je bent zeker niet te veeleisend. Het hangt wel een beetje van de aard van de klacht af.

Het is bedrijfspolitiek van NS om geen terugkoppeling te geven over ingediende klachten over personeelsleden. Er wordt zelfs in algemene zin niets gezegd. Je krijgt wel een antwoord op een klacht over bijvoorbeeld een defecte fietskluis. 

Reputatie 7
Badge +3

Helaas geen terugkoppeling meer van klachten. Er werd mij onlangs doodleuk gezegd dat de klacht beantwoord was, terwijl juist over de beantwoording de klacht ging. Vraag mij af of er een database is voor klachten of dat men er gewoon niets meer meedoet.

Klachten worden door de Klantenservice doorgezet naar een andere afdeling die de klachten behandeld. 
Hoe dat er verder uit ziet, dat durf ik niet te zeggen. Wel weet ik dat er intern iemand naar kijkt/het verder in behandeling neemt. 

Het is bedrijfspolitiek van NS om geen terugkoppeling te geven over ingediende klachten over personeelsleden.  

Dat is zeker niet alleen bij NS zo, maar in principe bij elk bedrijf @iMark zo. Al is het maar om de privecy van de werknemer.

Dus stellen dat dit "bedrijfspolitiek van NS" is gewoon onjuist. Dit zo gewoon bij wet zo geregeld.

Reputatie 7
Badge +3

Ik kreeg via twitter-pb te horen dat mijn klacht bij deze was afgehandeld. Klacht ging over geen compensatie voor mensen die op advies van NS VDU, Keuzedagen, 65+ abonnementen niet hadden opgezegd in periode half maart - 1 juli.

Ik denk dat mijn collega bedoelde dat hij/zij het doorgezet heeft als klacht.

Het kan zijn dat het intern is afgehandeld. We kunnen helaas verder niets daarvan inzien. 

Dag, mijn klacht ging niet over personeelslid van NS maar over een voucher voor een keuzedag die ik niet kon opnemen door COVID. Inmiddels tot tevredenheid opgelost. Dank NS

Fijn om te lezen JOIG. Bedankt voor de terugkoppeling.

Reageer