beantwoord

Teveel Abonnementskosten

• 13 October 2021
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Ik heb een NS Flex-abonnement ingeschakeld, kost 5 € per maand, dus waarom wordt nu de factuur in rekening gebracht voor dit abonnement van 10 €? En ik wil mijn abonnement volledig opzeggen. Ik ga naar Polen en heb geen kaart meer nodig, en nog minder een abonnement.

icon

Beste antwoord door Tochjo 13 October 2021, 07:33

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Baseert u het bedrag van 10 euro op de widget in Mijn NS? Daarvan is bekend dat die al geruime tijd stuk is en niet altijd het goede bedrag aangeeft. De facturen zouden moeten kloppen. Als de factuur niet klopt (deze kunt u inzien in Mijn NS, bij Facturen) en er echt 10 euro van uw rekening wordt afgeschreven, dan kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit recht te zetten.

Voor het opzeggen van NS Flex moet u eveneens rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Merk op dat u na het opzeggen NS Flex nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt het abonnement niet beëindigd.

Reageer