beantwoord

teveel afschreven.

• 1 september 2017
  • 8 reacties
  • 81 Bekeken

Ik heb een OV kaart. Ik meende dat je hierbij 40% korting kreeg. Ik kan deze informatie echter nergens vinden.
Ik reis nu een al een week van Deurne Station naar Tilburg Universiteit, en alleen de eerste rit die ik maakte kreeg ik 40% korting (ritprijs bedroeg dan 6,60). Verder werd er bij alle andere ritten de volledige ritprijs (11-,) afgeschreven van mijn ov-saldo. Heb ik ergens iets gemist of is er bij mij teveel afgeschreven?
icon

Beste antwoord door Slidestops 1 september 2017, 12:32

Bij inchecken in de spits (6.30 -9 en 16.00 - 18.30) heb je geen recht op korting. Zou dat het verklaren ? 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Bij inchecken in de spits (6.30 -9 en 16.00 - 18.30) heb je geen recht op korting. Zou dat het verklaren ? 🙂
Reputatie 7
Badge
Wat voor abonnement heb je eigenlijk?
Ik ben ook een keer na 9 uur geweest. Ik heb alleen een ov-kaart. Verder geen abbonement dat ik weet, wacht op de koppeling van mijn reisproduct
Reputatie 7
Badge
Ik ben ook een keer na 9 uur geweest. Ik heb alleen een ov-kaart. Verder geen abbonement dat ik weet, wacht op de koppeling van mijn reisproduct

Hoe kan het dan dat je 40 % korting hebt als je geen abonnement hebt? :?
Geen idee, was ook alleen de 1e keer. Vandaar ook mijn vraag
Welkom op het NS Serviceforum, trein reiziger :)

Wellicht heb je toen gebruik gemaakt van Samenreiskorting. Je kunt anders bij NS namelijk geen korting ontvangen wanneer er geen abonnement op je OV-chipkaart staat.
Je zou het kunnen nagaan in je reishistorie in je MijnNS account of OV-chipkaart account.
Dat klopt inderdaad. Hoe kan ik die korting opnieuw krijgen?
Je kunt hier een Dal Voordeel abonnement bestellen

Reageer