beantwoord

Tijdelijk reisrecht aanvragen

Ik ben vandaag mijn ov chipkaart verloren, deze heb ik geblokkeerd en ik wacht op een nieuwe. Morgen moet ik gewoon weer met de trein naar mijn werk, dus ik zou graag vanavond nog het tijdelijk reisrecht aanvragen. Blijkbaar kan dat niet gewoon via de website maar moet dat via de klantenservice...? Telefonisch zijn jullie niet meer te bereiken en op de chat reageert er niemand. Het zou fijn zijn als dit vanavond nog geregeld kan worden. Ik hoop op een spoedige reactie. Dank.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 19 februari 2019, 21:59

Hallo Frankaverdijk, welkom op onze Community!

Dat is balen! Je kunt tijdelijke reisrecht aanvragen als je nog een extra kaart hebt. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op 030 - 751 51 55, maar ook op Facebook of Twitter. Als het goed is moet dit vanavond dus nog te regelen zijn, vaak gaat dit via Social media vrij snel dus ik wil je aanraden via deze weg even contact te zoeken. Als je direct je volledige naam, geboortedatum, postcode, huisnummer, oude kaartnummer en het kaartnummer voor tijdelijk reisrecht stuurt dan kunnen mijn collega's er direct mee aan de slag. Succes!

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Frankaverdijk, welkom op onze Community!

Dat is balen! Je kunt tijdelijke reisrecht aanvragen als je nog een extra kaart hebt. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op 030 - 751 51 55, maar ook op Facebook of Twitter. Als het goed is moet dit vanavond dus nog te regelen zijn, vaak gaat dit via Social media vrij snel dus ik wil je aanraden via deze weg even contact te zoeken. Als je direct je volledige naam, geboortedatum, postcode, huisnummer, oude kaartnummer en het kaartnummer voor tijdelijk reisrecht stuurt dan kunnen mijn collega's er direct mee aan de slag. Succes!
Ik heb geen extra kaart... waarom zou ik die wel hebben eigenlijk? Is er nog een andere oplossing? Kan me zo voorstellen dat dit vaak voorkomt. Als ik dat nummer bel krijg ik te horen dat jullie na 21.30 niet meer te bereiken zijn...
Groetjes
Reputatie 7
Badge +4
Klantenservice is dag en nacht bereikbaar, 030 7515155. Als u geen kaart heeft en een anonieme uit het automaat haalt, is tijdelijk reisrecht ook op een loket in tien minuten te regelen. Zo gek is die extra kaart dus nog niet als je je reguliere kaart niet meer bruikbaar is door wat voor oorzaak dan ook.😇
Is het allemaal goed gekomen Frankaverdijk? 🙂

Reageer