beantwoord

Tijdelijk stopzetten jaartrajectabonnement ivm zwangerschap

• 25 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 1051 Bekeken

Ik heb voor woon-werk verkeer een jaartrajectabonnement maar zal daar ivm mijn zwangerschap straks voor 4 maanden geen gebruik van kunnen maken. Ik wil daarom mijn abonnement tijdelijk stopzetten ttv zwangerschapsverlof.
Hoe kan ik dit aanvragen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 25 augustus 2014, 12:32

Beste AnnemarieLV,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor vragen over het Jaartrajectabonnement kun je contact opnemen met 0900-8301 (€ 0,10 per minuut). Mijn collega van de afdeling Jaartrajectabonnementen helpt je graag verder 🙂.

PS: voor de vindbaarheid heb ik je topic verplaatst naar 'abonnementen'.
Bekijk origineel

3 reacties

Allereerst gelukgewenst met uw zwangerschap en een fijne "draagtijd" toegewenst.

Of uw abonnement enkele maanden kan worden opgeschort is maar de vraag. U zou daar het best contact over kunnen opnemen met de Klantenservice (030 751 51 55).

Eventueel kunt u afwachten tot een moderator op dit forum uw bericht leest en daarover contact met u opneemt.
Beste AnnemarieLV,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor vragen over het Jaartrajectabonnement kun je contact opnemen met 0900-8301 (€ 0,10 per minuut). Mijn collega van de afdeling Jaartrajectabonnementen helpt je graag verder 🙂.

PS: voor de vindbaarheid heb ik je topic verplaatst naar 'abonnementen'.
Reputatie 4
Badge
Die 10 cent per minuut opslag is niet meer actueel daar dit nummer een klantenservice bevat. Je betaalt nu alleen nog het basistarief voor 0900 nummers. Het zou het prettig (lees goedkoper voor de klant) zijn als NS alle 0900 klantenservice nummers vervangt door reguliere nummers.

Daarnaast heb ik nog een opmerking over deze zeer oude pagina.
http://www.ns.nl/en/travellers/home/about

Dat is de tweede hit in Google wanneer ik zoek op 'NS customer service' en die pagina verwijst naar een 0900 nummer dat niet gebruikt kan vanuit het buitenland.

Reageer