beantwoord

Tijdelijk studentenOV stop en gebruik maken 40%

• 20 februari 2018
  • 2 reacties
  • 154 Bekeken

Hallo,

Ik ben gaan doorstuderen en maak nu een paar maanden gebruik van mijn 5e jaar studenten OV. Ik wil deze echter dit studiejaar tijdelijk stopzetten en dit jaar dan gebruik gaan maken van het abonnement 40% korting die aangeboden wordt. In 2019 wil ik mijn overige maanden gratis studenten OV weer aanzetten. Als deze maanden zijn verlopen, kan ik dan nogmaals het restant van het 40% abonnement opnemen? Aangezien ik er dan nog geen volledig jaar gebruik van heb gemaakt.
Bedankt alvast!
icon

Beste antwoord door Slidestops 20 februari 2018, 10:55

Nee, het aanbod is eenmalig en het abonnement is niet te onderbreken. Je hebt nu via de Albert heijn wel een kortingsactie lopen voor 29 euro. Dan zou je nu voor 29 af kunnen sluiten en na je studie het gratis aanbod kunnen nemen, bijvoorbeeld.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Nee, het aanbod is eenmalig en het abonnement is niet te onderbreken. Je hebt nu via de Albert heijn wel een kortingsactie lopen voor 29 euro. Dan zou je nu voor 29 af kunnen sluiten en na je studie het gratis aanbod kunnen nemen, bijvoorbeeld.

Bedankt!v

Reageer