beantwoord

Tijdelijk van Weekend Vrij naar Dal Vrij

• 30 January 2017
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Hallo,

Ik ben al ruim 3 jaar in het bezit van een Weekend Vrij 1e klas (lang leve het actie-tarief), maar ik zou graag voor een maand willen switchen naar Dal Vrij (2e klas).

Omzetten naar Dal Vrij 2e klas is geen probleem, maar kan ik daarna ook weer terug naar Weekend Vrij 1e klas voor het actie-tarief?
En is het ook mogelijk om die switch te doen op en andere datum dan de maandelijkse "ingangsdatum"?
icon

Beste antwoord door Thom 30 January 2017, 11:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
De switch van Weekendvrij naar Dalvrij is natuurlijk geen probleem. Upgraden mag altijd. Downgraden mag eens per jaar als u langer dan een jaar een abonnement heeft.

Officieel kunt u dus in uw geval (!) een maand Dalvrij nemen en daarna terug naar Weekendvrij. Het actietarief geldt nog steeds omdat het door lijkt te lopen. Een andere datum dan het ingangstarief is niet mogelijk. Wat nu uw maandelijkse vervaldatum is, blijft het ook.

Het is wel wat gedoe, u moet echt op tijd zijn en weten wat u doet.

U mag, omdat u al drie jaar een abonnement heeft, het elke maand opzeggen. Of het wenselijk is, is een tweede maar u zou daarmee het niet meer mogen downgraden bij een tweede keer kunnen vermijden. U zit dan wel weer een jaar vast aan een eventueel nieuw abonnement, zonder dat downgraden mogelijk is.

Voor de meelezers: Deze switch en weer downgraden is dus niet voor iedereen mogelijk.

Reageer