beantwoord

Tijdelijke reisrecht aanvragen

• 10 september 2018
  • 6 reacties
  • 139 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Het is erg moeilijk om een tijdelijke reisrecht te krijgen. Kan dit iemand voor mij regelen of is dit niet mogelijk? En hoe kan ik dit regelen

De site mag weleens klanvriendelijker gemaakt worden
icon

Beste antwoord door Slidestops 10 september 2018, 15:42

Zoals op de site staat, je kunt dat regelen via de klantenservice. Op 030-7515155 of via Twitter of Facebook het makkelijkst.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Zoals op de site staat, je kunt dat regelen via de klantenservice. Op 030-7515155 of via Twitter of Facebook het makkelijkst.
Geoedemiddag Lefty en welkom bij de NS Community.

Zoals Slidestops al aangeeft kun je dit regelen via onze Klantenservice. Als toevoeging daarop wil ik wel aangeven dat dit enkel kan bij doorlopende NS-abonnement. Bij maandabonnementen is dit niet mogelijk en als je een studentenreisproduct hebt kun je dat zelf regelen.

Edit: Iets aangepast n.a.v. reactie van Nizno.
Geoedemiddag Lefty en welkom bij de NS Community.

Zoals Slidestops al aangeeft kun je dit regelen via onze Klantenservice. Als toevoeging daarop wil ik wel aangeven dat dit enkel kan bij doorlopende NS-abonnement. Bij maandabonnementen of als je een studentenreisproduct hebt is dit niet mogelijk.

Niet door de NS te regelen idd, maar wel door de student zelf op https://www.studentenreisproduct.nl/detail/tijdelijk-studentenreisproduct-aanvragen/
Badge +3
En als je geen student bent, dan zie https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/tijdelijk-reisrecht.html voor alle info.

Vind daar weinig klantonvriendelijks aan... 🤔
Reputatie 7
Badge +4
Op een loket regel je het in tien minuten als een chipkaart hebt, waar tijdelijk reisrecht op gezet kan worden Desnoods op een anonieme. Inderdaad niet mogelijk bij maand- en studentenabonnementen.
Goeie toevoeging, Nizno, dat had ik iets anders moeten verwoorden. Ik heb mijn bericht enigszins aangepast. 🙂

Reageer