beantwoord

Time for changing from Ideal to foreign IBAN

  • 20 September 2021
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Hello,

I contacted the customer service via facebook to change my NS Flex from IDeal to a foreign IBAN. This is now more than a week ago, does anyone know how long this usually takes?

 

To initially make my NS Flex I used a friend’s IDeal and I don’t want her to get my next bill ;)

 

PS: At the Ticket&Service it was not possible, they said I need to contact the customer service. Also in mijnns I can only change to different IDeal..

icon

Beste antwoord door Erryt NS 20 September 2021, 16:30

Bekijk origineel

4 reacties

Don’t expect much, it might take weeks: 

 

Er is helaas bij een aantal NS Flex klanten iets misgegaan in Juli die destijds hun IBAN naar een buitenlandse IBAN wilden wijzigen. We pakken dit momenteel op en zal binnen enkele weken allemaal moeten zijn verwerkt. Indien je nu je IBAN via de klantenservice laat wijzigen naar een buitenlandse IBAN zal dat ook enkele weken duren.

Badge +3

Er is helaas bij een aantal NS Flex klanten iets misgegaan in Juli die destijds hun IBAN naar een buitenlandse IBAN wilden wijzigen. We pakken dit momenteel op en zal binnen enkele weken allemaal moeten zijn verwerkt. Indien je nu je IBAN via de klantenservice laat wijzigen naar een buitenlandse IBAN zal dat ook enkele weken duren.

Bij een balie moet het toch ook kunnen, waarom lukte TS dat dan niet?

Bij een servicebalie wordt aan machtiging afgegeven, maar ik durf niet te zeggen hoe lang het duurt voordat het rekeningnummer is gewijzigd. Dit zal in ieder geval niet direct zijn.

Reageer