beantwoord

tjaject vrij maand bij webshop storing (verholpen)

• 26 oktober 2014
  • 16 reacties
  • 463 Bekeken

kan dit via de automaat gekocht worden de web shop werkt niet
icon

Beste antwoord door Thijs NS 27 oktober 2014, 13:28

Dit weekend was er helaas een storing in de webshop. Op dit moment werkt alles weer. Bestelling kunnen weer geplaatst worden.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

16 reacties

Goedenavond mevrouw Hogenkamp!

Helaas is dit niet mogelijk. Er is momenteel helaas een storing https://www.ns.nl/portaal-gesloten/webshop.html U zult moeten wachten tot deze storing weer voorbij is. Probeert u het later nog eens.

Fijne avond!
De storing is al de hele dag. Ik moet morgenochtendvroeg met de trein. Hoe moet dit dan?
Zelfde probleem hier! Wanneer verwachten jullie dat hij het weer doet? Moet ook morgenochtend met de trein, niet echt handig dit.
Mijn dochter heeft een nieuwe maandkaart nodig voor morgen naar school te kunnen maar zo werkt het niet
Ook ik heb hetzelfde probleem. Mijn zoon moet morgen met de trein naar school en ik wilde uur geleden voor hem een traject vrij maand bestellen. Webshop ligt eruit. Wij zijn naar het station gereden om via de kaartautomaat zo'n kaart te kopen. Dit bleek niet mogelijk. Tot mijn stomme verbazing kon zelfs het loket niets voor ons doen. Zij wisten niet eens dat de webshop eruit lag en vonden het ook belangrijker om zich met een andere klant bezig te houden, waarvan ze een koek kregen. Misschien ook eens een cursus klantcontact? Hierdoor werd ik nog bozer.
De kaart is alleen te koop via internet. Maar dat gaat niet want de webshop ligt er uit. Er staat niet bij hoe lang al en hoe lang het nog gaat duren.
Alleen dat je het nog maar een keer moet proberen.
Hoe klantvriendelijk is dit? Wat mij betreft totaal niet.
Kan onze zoon morgen zonder abonnement reizen? Nee, want dan krijgt hij een boete.
Ik ben zo vreselijk boos. Waarom wordt er door NS geen andere mogelijkheid geboden.
Ze bieden een product aan dat alleen via de webshop te kopen is en zorgen er dan niet voor dat die webshop werkt. Dit kan toch niet. En wie is er weer de dupe? Precies de "machteloze"reiziger. Leve de NS.
Op twitter reageert de NS helemaal niet dit wordt morgen een duur ritje
Van de zotte inderdaad.. ik ben al vanaf 13.00 uur aan het proberen...
Via de digimiep van klantenservice een mail gestuurd. krijg je als antwoord dat je binnen 5 werkdagen een reactie krijgt.... :S
Op twitter reageert de NS helemaal niet dit wordt morgen een duur ritje

Stel, je gaat morgen met de trein. Je hebt geen kaartje, want dat is aan het loket niet mogelijk, niet mogelijk via een automaat en niet via de website. (maar je moet gaan!) Komen ze je kaartje controleren, dat je dus niet hebt. Is het dan wel reëel om boetes uit te delen? En dan bedoel ik dus de ritten vóór 08.00 uur.
Het is ook te zot voor woorden, zeker omdat de site er bijna elk weekend uit ligt en mensen alleen via de site bepaalde producten kunnen kopen.

Dan kan je een aantal dingen doen "

Die producten beschikbaar maken bij een NS servicebalie
De webshop beperkt open houden zodat mensen hun producten kunnen kopen
De klantenservice opengooien op zondag.
Top bezig NS. Webshop doet het deels bij mij maar als ik traject zoek zegt hij dat dit traject niet bestaat (Amsterdam-Haarlem) best knap aangezien ik dit iedere dag reis. Beter hebben ze een oplossing voor morgenochtend.
helemaal eens met macca728, maar nee, wat doet NS voor haar reizigers: HELEMAAL NIETS. We laten ze gewoon lekker in de kou staan, want ze gaan toch wel een gewoon kaartje kopen om niet het risico te lopen op een boete. Zo denkt NS waarschijnlijk.
1 Ding weet ik zeker: als ik morgen bij mijn baas zo omga met onze klanten dan sta ik diezelfde middag nog op straat.
Dus NS zorg nou eens dat die webshop het zo nog gaat doen. Veel mensen zullen een kaart moeten kopen omdat men morgen weer moet werken/school bezoeken na de herfstvakantie.
Doe iets voor de reizigers die dit probleem hebben.
Er staat ook nergens dat er een storing is op de webshop. Dit merk je pas als je het traject in gaat typen.
Als ik merk dat de loketdames ook niet weten dat de webshop het niet doet, dan vraag ik me wel ernstig af of de personen die het zeker zouden moeten weten en er iets aan kunnen doen wel op de hoogte zijn.
Of heeft men gewoon geen zin om op zondag te werken?
In ieder geval duidelijk dat NS voor de zoveelste keer haar reizigers in de kou laat staan.
Misschien verdient NS ook eens een koude douche.
Top bezig NS. Webshop doet het deels bij mij maar als ik traject zoek zegt hij dat dit traject niet bestaat (Amsterdam-Haarlem) best knap aangezien ik dit iedere dag reis. Beter hebben ze een oplossing voor morgenochtend.

Haha heb ik ook!
Dit weekend was er helaas een storing in de webshop. Op dit moment werkt alles weer. Bestelling kunnen weer geplaatst worden.
Ze hebben nog even nodig om dat in de systemen te verwerken. Dat traject ligt er tenslotte pas 175 jaar.

Als het inderdaad een storing betrof, waarom wordt dan als melding weergegeven dat het om regulier onderhoud zou gaan?
Er wordt toch ook nooit gezegd dat de treinen vertraging hebben ?

Zelfde NS logica....
... maar ze zeggen ook niet dat hij over x minuten vertrekt wegens gepland onderhoud 😉.