beantwoord

Toch nog dalvoordeel voor afgestudeerden?

• 21 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Ik ben in augustus afgestudeerd en dacht dus dat ik dan mooi gratis het dalvoordeel abonnement voor afgestudeerden kan aanvragen voor mijn reizen met NS. Maar ik heb mijn studentenreisproduct al vorig jaar stopgezet omdat ik voor het laatste deel van mijn master naar het buitenland ging. Ik dacht dat de actie geldig was binnen 3 maanden na afstuderen, maar kwam er achter dat het binnen 3 maanden na het stopzetten had moeten gebeuren. Ik heb hier verder ook geen mail over gekregen. Kan ik alsnog het abonnement met korting aanvragen?
icon

Beste antwoord door Ben NS 21 oktober 2018, 14:32

Hallo Cristy, en welkom bij de NS Community!

Je kunt in dit geval het beste even via Facebook of Twitter (@NS_online) contact met onze Klantenservice opnemen.
Je dient dan in ieder geval een screenshot toe te sturen van je MijnDUO-pagina, waar de situatie van het stopzetten van je Studentenreisproduct op aangegeven staat.
Ik kan geen toezegging doen, omdat mijn collega op die afdeling naar jouw specifieke situatie zal gaan kijken.

Hopelijk is er nog iets mogelijk!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Hallo Cristy, en welkom bij de NS Community!

Je kunt in dit geval het beste even via Facebook of Twitter (@NS_online) contact met onze Klantenservice opnemen.
Je dient dan in ieder geval een screenshot toe te sturen van je MijnDUO-pagina, waar de situatie van het stopzetten van je Studentenreisproduct op aangegeven staat.
Ik kan geen toezegging doen, omdat mijn collega op die afdeling naar jouw specifieke situatie zal gaan kijken.

Hopelijk is er nog iets mogelijk!

Reageer