beantwoord

Tot mijn grote verbazing was er na thuiskomst uit Uganda een bedrag afgeschreven voor een nieuwe OV-

  • 7 maart 2014
  • 2 reacties
  • 348 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wij hebben voordat wij vertrokken gemeld dat we geen nieuwe kaart meer willen. Ik wil dus dat dit teruggedraaid wordt en dat het bedrag wordt teruggestort

icon

Beste antwoord door Brian NS 8 maart 2014, 10:58

Hallo Marthanel,



Welkom op ons forum. Hoe heb je aangegeven dat je je abonnement wilde beëindigen? Er wordt namelijk na een opzegging ook altijd per mail aangegeven dat je het abonnement nog moet deactiveren bij een kaartautomaat. Kan het zijn dat dit niet gebeurd is? Dan loopt het abonnement namelijk gewoon door.



Ik zou bovenstaande even nagaan, en dan contact met onze Klantenservice opnemen.



Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Wij hebben voordat wij vertrokken gemeld dat we geen nieuwe kaart meer willen. Ik wil dus dat dit teruggedraaid wordt en dat het bedrag wordt teruggestort



U kunt hierover het beste rechtstreeks telefonisch contact opnemen met de Klantenservice .

Zij kunnen e.e.a. in het systeem nakijken en afhandelen.
Hallo Marthanel,

Welkom op ons forum. Hoe heb je aangegeven dat je je abonnement wilde beëindigen? Er wordt namelijk na een opzegging ook altijd per mail aangegeven dat je het abonnement nog moet deactiveren bij een kaartautomaat. Kan het zijn dat dit niet gebeurd is? Dan loopt het abonnement namelijk gewoon door.

Ik zou bovenstaande even nagaan, en dan contact met onze Klantenservice opnemen.

Succes!

Reageer