beantwoord

traject abbo werkt niet

  • 16 November 2021
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

Hallo, 

 

Ik heb per 1 nov een traject abonnement afgenomen voor traject den haag cs- leiden cs, maar wordt nog gewoon per rit belast. Kunnen jullie dit nakijken? 

 

Alvast dank,  

Wietske

 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 16 November 2021, 17:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Traject Vrij is alleen nog als NS flex abonnement beschikbaar. Had je hiervoor al NS Flex of reisde je hiervoor op saldo? Als je van op saldo reizen wijzigt naar NS Flex (met of zonder abonnement) moet je dit eenmalig als een bestelling ophalen bij een automaat. Doe je dit niet dan is Flex niet geactiveerd op je OV-chipkaart. Heb je eenmaal NS Flex dan hoef je een wijziging (naar een ander of geen Flex abonnement) niet meer op te halen bij een automaat.

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Wietske en welkom op de Community! 
Als eerste raad ik je aan om het advies van Momo te volgen. Bij een nieuw abonnement dien je het abonnement nog wel op je OV-chipkaart te activeren bij de kaartautomaat. Mocht het abonnement al wel op jouw OV-chipkaart staan, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice om te kijken wat er dan mis gaat. 

Reageer