beantwoord

traject abonnement

• 27 juli 2016
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Als je een traject abonnement hebt hoe kun je dan eventueel verder doorreizen? stel ik heb een abonnement tussen Goes en Roosendaal en ik wil naar Rotterdam? Hoe kan ik dit doen zonder voor het hele traject nog eens te moeten betalen.
icon

Beste antwoord door Tochjo 27 juli 2016, 21:47

U checkt gewoon in Goes in en in Rotterdam uit. Elke maand wordt achteraf bekeken welke reizen of delen van reizen gemaakt zijn die buiten uw afgekochte traject vallen. De kosten hiervoor worden vervolgens per automatische incasso van uw rekening afgeschreven.

Voor meer informatie hierover kunt u eens kijken in deze folder, met name pagina 5 tot en met 7.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
U checkt gewoon in Goes in en in Rotterdam uit. Elke maand wordt achteraf bekeken welke reizen of delen van reizen gemaakt zijn die buiten uw afgekochte traject vallen. De kosten hiervoor worden vervolgens per automatische incasso van uw rekening afgeschreven.

Voor meer informatie hierover kunt u eens kijken in deze folder, met name pagina 5 tot en met 7.

Dank je wel voor de informatie.
Hallo carolieneversdijk, welkom op het NS Serviceforum!

Als toevoeging op het bericht van Tochjo: Op het traject Goes - Rotterdam Centraal ligt het tussenstation Roosendaal. Je checkt dus in op station Goes en uit op station Rotterdam Centraal. Je abonnement is geldig t/m Roosendaal, waardoor automatisch het traject Roosendaal - Rotterdam Centraal achteraf in rekening zal worden gebracht (40% in de daluren en het weekend of vol tarief in de spits).

P.S. Ik heb je topic naar het subforum Abonnementen verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
Hou er daarbij rekening mee dat voor het bepalen of dalurenkorting wordt toegepast niet wordt gekeken naar de tijd waarop u buiten uw afgekochte traject hebt gereisd, maar naar het moment van inchecken.
Ook zal er geen langeafstandskorting worden toegepast, maar wordt een losse reis Roosendaal -Rotterdam Centraal in rekening gebracht.
Goede toevoeging, Neen!

Reageer