beantwoord

Traject abonnement weer aanzetten

Ik heb pas een maand gebruik gemaakt van een traject vrij abonnement. Nu was het hierna vakantie en heb ik dus moet betaald omdat ik het traject niet nodig had. Hoe kan ik hem nu weer aanzetten aangezien de vakantie over is?
icon

Beste antwoord door Denice NS 6 januari 2019, 14:50

Welkom bij de Community, AnnaNSvW!

De reactie van dennisg klopt inderdaad. Heb je een jaarabonnement dan loopt deze automatisch door, tenzij je het abonnement natuurlijk hebt beëindigd. Dan dien je het abonnement weer opnieuw aan te vragen. Dit is ook het geval als je voorheen een maandabonnement hebt gehad. Ook deze dien je zelf weer opnieuw af te sluiten.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Hallo @AnnaNSvW,

Als je een jaarabonnement op traject vrij hebt, hoef je hier verder niks voor te doen. Je kunt er gewoon weer mee in en uitchecken.

Als je een maandabonnement hebt op traject vrij. Dan moet je het elke maand opnieuw aanvragen. En dus ook elke maand opnieuw op je kaart laden. Daarna kun je er pas gebruik van maken.
Welkom bij de Community, AnnaNSvW!

De reactie van dennisg klopt inderdaad. Heb je een jaarabonnement dan loopt deze automatisch door, tenzij je het abonnement natuurlijk hebt beëindigd. Dan dien je het abonnement weer opnieuw aan te vragen. Dit is ook het geval als je voorheen een maandabonnement hebt gehad. Ook deze dien je zelf weer opnieuw af te sluiten.
@Denice NS Moet je het maandabonnement ook afsluiten? Ik dacht dat niet meer betalen na een maand gewoon genoeg was
Wat Denice NS bedoelt is dat je het abonnement opnieuw dient aan te vragen, AnnaNSvW. Een synoniem voor aanvragen is een abonnement afsluiten.

Reageer