beantwoord

Traject Haarlem - Amsterdam Sloterdijk

• 19 juli 2017
  • 7 reacties
  • 209 Bekeken

Goedenavond, sinds gisteren heb ik een traject vrij abonnement tussen Haarlem en
icon

Beste antwoord door Maarten86 20 juli 2017, 02:12

Ja, dat is correct. Met een Trajectabonnement reis je op rekening. Aan het eind van de maand ontvang je een overzicht van de reizen buiten je traject, die vervolgens via automatische incasso van je rekening worden geboekt. Dit is omdat NS moet berekenen wat de goedkoopste route voor jou is, rekening houdend met je afgekochte traject. Om die reden is reizen op saldo met een trajectabonnement dus niet mogelijk.
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3
Hi Janevroom er zit in je bericht een karakter \[ of @#? of zoiets, waardoor je bericht niet helemaal aankomt (het forum snapt dat niet, en ik heb het ook niet bedacht).

Dus wat is de vraag. Over Haarlem - Sloterdijk sinds gisteren dus iets aan de hand?
Hi! Ik had per ongeluk op enter gedrukt zonder dat mijn vraag af was. Het is namelijk zo dat er niks word afgeschreven van Mn ov-kaart als ik uitcheck op Centraal vanaf Haarlem terwijl mijn abonnement tot Amsterdam-Sloterdijk is. Ik vroeg mij af of dat correct is..
Reputatie 4
Ja, dat is correct. Met een Trajectabonnement reis je op rekening. Aan het eind van de maand ontvang je een overzicht van de reizen buiten je traject, die vervolgens via automatische incasso van je rekening worden geboekt. Dit is omdat NS moet berekenen wat de goedkoopste route voor jou is, rekening houdend met je afgekochte traject. Om die reden is reizen op saldo met een trajectabonnement dus niet mogelijk.
Hoi Janevroom en welkom op ons Serviceforum. De reactie van Maarten86 is correct. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we het graag.
Hey hallo allemaal,

Zojuist was ik voor een Traject-Vrij abonnement aan het kijken maar het lijkt erop dat Haarlem-Sloterdijk niet wordt erkend als traject, klopt dit of zit er een bug in? Ik krijg steeds de melding dat station Sloterdijk niet bestaat. Indien dat traject wel erkend wordt, wat is dan de prijs van dit abonnement?

Ik dank u!
Reputatie 7
Badge +3
Bij mij doet 'ie het gewoon. Vul je het wel het volledig in, dus Amsterdam Sloterdijk? Of alleen Sloterdijk? Dit laatste wordt inderdaad niet herkend.

Is dus zoals zoals je kunt zien voor een jaarabonment €85
Een maandabonnement komt op €106

Super held Momo, bedankt! Helder en snel antwoord, fijn!

Reageer