beantwoord

traject jaar abbonement naar "traject vrij". Zit ik hier een jaar aan vast ?

• 5 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

Ik heb al 8 jaar een traject jaar abbonement. nu moet ik overstappen op traject vrij. Ik kon na het eerste jaar per maand opzeggen, maar begrijp dat ik met het nieuwe traject vrij abb. dit het eerste jaar weer niet kan. Ik verwacht echter van baan te wisselen over een paar maanden waardoor ik niet meer per trein ga reizen. Nu kan ik wel een traject maand abb. nemen, maar dit is meteen een stuk duurder. Hoe gaat de NS om met vaste klanten die over moeten stappen naar traject vrij ?
icon

Beste antwoord door Tochjo 5 augustus 2014, 09:08

In dit document staat:

Traject Vrij Jaar is na het eerste jaar maandelijks opzegbaar. Indien u al langer dan een jaar een Jaartrajectabonnement heeft, dan is Traject Vrij al direct maandelijks opzegbaar.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
In dit document staat:

Traject Vrij Jaar is na het eerste jaar maandelijks opzegbaar. Indien u al langer dan een jaar een Jaartrajectabonnement heeft, dan is Traject Vrij al direct maandelijks opzegbaar.
top !. Dit had ik nog niet gevonden dus...
Beste bikkel1970, Welkom op het NS Service Forum. Goed om te zien dat jij ook je weg naar het forum gevonden hebt. Het antwoord van Tochjo is juist, je kunt het Traject Vrij alsnog maandelijks opzeggen.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten. Daarnaast heb ik je titel aangepast.

Reageer