beantwoord

Traject vrij

• 10 juli 2014
  • 2 reacties
  • 531 Bekeken

Hallo,

Ik heb vorige week een traject vrij abbo online aangevraagd. Op de ene plaats (melding in mijnns) lees ik dat ik hem moet ophalen bij een kaartjes automaat en in een ander filmpje van de NS hoor ik dat de kaart word opgestuurd.

Wat is het nu?

Andere vraag:

Ik betaal nu maandelijks abbo-geld. In welk(e) andere geval(en) schrijft de NS geld af van mijn rekening?
Ik heb nu nog een jaar traject die 17 aug. verloopt. Daarna gaat de traject vrij in. Ik heb nu het eerste maandbedrag betaald voor de traject vrij. Wanneer word het volgende maand-bedrag afgeschreven?

Met vriendelijke groet: Patrick
icon

Beste antwoord door Tochjo 10 juli 2014, 18:51

U hebt bij uw bestelling de keuze gehad om gratis een persoonlijke OV-chipkaart mee te bestellen of, als u al een persoonlijke OV-chipkaart hebt, het nummer daarvan doorgegeven. In het eerste geval stuurt NS u de nieuwe kaart op en in het tweede geval moet u uw abonnement nog ophalen bij een kaartautomaat en op uw huidige kaart zetten.

U ontvangt van NS elke maand een factuur voor het abonnementsbedrag en de kosten van de reizen buiten uw traject. Deze kunt u inzien in Mijn NS. Bij een abonnement dat op 17 augustus ingaat, zal uw eerste factuur enkele dagen na 17 september beschikbaar zijn. Rond die datum wordt ook het geld van uw rekening afgeschreven.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U hebt bij uw bestelling de keuze gehad om gratis een persoonlijke OV-chipkaart mee te bestellen of, als u al een persoonlijke OV-chipkaart hebt, het nummer daarvan doorgegeven. In het eerste geval stuurt NS u de nieuwe kaart op en in het tweede geval moet u uw abonnement nog ophalen bij een kaartautomaat en op uw huidige kaart zetten.

U ontvangt van NS elke maand een factuur voor het abonnementsbedrag en de kosten van de reizen buiten uw traject. Deze kunt u inzien in Mijn NS. Bij een abonnement dat op 17 augustus ingaat, zal uw eerste factuur enkele dagen na 17 september beschikbaar zijn. Rond die datum wordt ook het geld van uw rekening afgeschreven.
Beste Patrick, Welkom op het NS Service Forum. Bedankt voor je vraag. Het antwoord van Tochjo is juist. Hier valt helemaal niets meer aan toe te voegen. Indien je nog andere vragen hebt, lezen we dit graag.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer