beantwoord

Traject vrij

  • 2 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

Ik probeer al sinds gisteren mijn traject vrij abonnement te verlengen. Zonder succes.
Op het moment dat ik mijn traject invul en verder ga met de bestelling krijg ik deze foutmelding:

Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.

Daar heb ik natuurlijk niets aan, ik heb een beperkt budget tot mijn beschikking en kan het me niet veroorloven om te reizen zonder korting of abonnement!
icon

Beste antwoord door Willem staal 4 oktober 2018, 13:11

Het blijkt een (korte) storing te zijn geweest op de website. Toen ik later op de dag het weer probeerde, bleek het gelukkig weer te werken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Hi Willem, welkom bij de NS Community!

Erg vervelend dat het niet lukt met de (her)bestelling van je abonnement.
Bedoel je hier een maandabonnement Traject Vrij, dat je via MijnNS wil verlengen, of is dit een 'losse' bestelling via onze webshop?
Het blijkt een (korte) storing te zijn geweest op de website. Toen ik later op de dag het weer probeerde, bleek het gelukkig weer te werken.
Fijn, Willem!

Reageer